onsdag 22 juli 2009

Onsdagsmorgon

För er nyfikna så gick det jättebra att jobba igår:-) Kvällen innan var jag tvär och stressad... hade ångerskänslor och undrade om det kanske var för tidigt att lämna Adam min, men nu känns det helt rätt. Det var roligt att komma tillbaka till jobbet igen, trots att det inte är mitt drömjobb. Arbetskamraterna var glada att se mig och det blev lite av ett kramkalas:-) Tror att balansen är nyttig både för mig och Adam. Det var en ny känsla att få sakna Adam riktigt ordentligt! Adam hade det också bra med sin farmor Nana. De hade varit ute på promenad, läst bok, lekt, ätit frukt och Adam sov när jag kom hem.

Idag ska vi försöka komma iväg första gången på en sagostund som biblioteket erbjuder. Något jag lärt mig är att det är svårt att planera... så planer blir alltid lite lösa. Jag skulle gå dit med mamman Cally och hennes Logan, men de fick stanna hemma pga en tuff natt med stundande tänder.

Nu ligger lille prinsen vaken i sin säng och ropar på mig....

Ha en skön onsdagseftermiddag!

2 kommentarer:

CarroBarro sa...

Vad skönt att det gick bra att jobba, det är ju nyttigt att komma iväg lite själv också - även om man inte är själv :) Och att sakna är en viktig ingrediens för kärlek ;) Hoppas att du får en riktigt bra fortsatt vecka och helg! Kramar CarroBarro

Emma-Karin sa...

Grattis!!
Roligt att du får lite "egentid" även om den råkar vara på jobb:)!