fredag 7 november 2008

Fredagspizza!

Äntligen fredag! Yaaay:-) Fredagar slutar jag redan kl 16, så jag hade planer på att ta mig till gallerian "Governer's Square Mall" för att returnera ett köp och för att strosa runt. Där finns "Forever 21" och en butik med graviditetskläder "Motherhood". Men trafiken var emot mig och tröttheten kom krypande. Jag fick ett ärende gjort iallafall... att plocka upp en färgkarta från färgbutiken till barnsängen, skötbordet och byrån. Alla nyanser av "färgen" vit jag kunde hitta fick följa med hem.



Barnsängen lämnade G in imorse för att bli professionellt upprustad. Vill ju inte att färgen börjar flagna eller något liknande för vår lille kille! Skötbordet och byrån ska S och hans pappa C fixa.

Helgen ska jag ägna åt att röja klart i den blivande barnkammaren. Bara lite böcker och småsaker att packa undan. Det börjar kännas lite mer verkligt att vi väntar oss ett litet barn:-)Roligt att ha börjat förbereda lite smått. Kan tänka mig att tiden framöver kommer gå snabbt (hoppas på det iallafall), med "Thankgiving", jul och nyår framför oss.

Nu kom C hem med pizzan från Barnaby's! Dags att äta:-)

Inga kommentarer: