måndag 28 februari 2011

En ledig måndag...

Sedan vi kommit hem från vår Sverigeresa jobbar jag nu återigen deltid. Visste innan resan att jag skulle förlora min hälso- och sjukvårdsförsäkring, men fick sedan reda på att jag bara skulle få jobba 2 dagar i veckan plus hoppa in när kollegor tagit ledigt. Allting som händer har en mening. Har ju inte tyckt att det varit drömjobbet, så nu får jag chansen att söka något nytt och mera stimulerande. Tanken är att också hinna komma ikapp med att fixa iordning hemmet med diverse projekt. Listan där är lååång och blir bara längre för var dag:-)

Har några jobbansökningar ute. De spretar lite åt olika håll, kardiologi (hjärtsjukvård), förlossning och neuro/neurokirurgi alla inom slutenvården/sjukhus. Ska även lämna in min CV till öppenvården/privata läkarmottagningar och tänker mig då inom hjärtsjukvården. Fortsättning följer...

Inga kommentarer: