söndag 18 januari 2009

Inte på humör...

Vaknade upp på fel sida imorse:-(... vet inte om det är otåligheten och väntan som satt in eller hormonerna som spelar ett spratt...säkert en kombination. Har heller inte orkat motionera de sista veckorna ,som jag brukar, för att hålla mig i balans. Känns också som om jag inte riktigt vaknat upp och klockan är snart 12! Ska försöka hålla mig sysselsatt under dagen. Har lite småärenden att fixa med. Sedan har den där lasagnen inte blivit lagad ännu, så en tur till livsmedelsbutiken "Publix" får det bli.

S har varit hemma nu på förmiddagen och kommer att jobba några timmar senare. Ikväll är vi hembjudna till J&D, vet inte vad som är bestämt...det brukar bli amerikans fotboll på TV och pizza.

Ha en skön kväll där hemma!.... så ska jag försöka rycka upp mig under eftermiddagen.

Inga kommentarer: