söndag 28 december 2008

Söndagsmorgon...

Vi var hemma hela dagen igår, så det blev aldrig någon amerikansk fotbollstittande hos D&J. De var också magsjuka! Huuuja... hoppas vi får hålla oss friska. Barnkammaren blev färdigmålad och jag passade på att ta ännu en CE-kurs (har nu bara en obligatorisk kurs kvar). Vi firade också S's lillasyster J, som fyller år imorgon. Det blev middag med hämtmat från Lucy Ho's en blandning av sushi och kinamat.

Ännu en lugn och skön morgon. Vädret är fortfarande super, med blå himmel och solsken! Ska ta mig ut på en prommis... var inne hela dagen igår! S har redan tagit vara på vädret och kom precis in från en joggingtur. Idag ska vi fortsätta med barnkammaren och jag vill även bli klar med min sista CE-kurs (Domnesic Violence). De två jag tagit hittills (Medical Errors och HIV/AIDS) har varit enkla...bara 24 frågor vardera.

Inga kommentarer: