måndag 20 juli 2009

Behagliga måndagsmorgon

Nu kom inte min text med denna gången heller... ja, ja... det var iallafall svala 20 grader denna morgon, så vi kom ut på en härlig promenad. Dagen var full med ärenden och olika dejter. Först så kom vi iväg på en lekdejt med Kelly & Collin (och deras vänner). Adam somnade i bilen hem och jag passade då på att åka runt och fixa lite med Sharons möhippa. Lilla Skalmans klocka klämtade för lunch, så det blev Hopkins (smörgås-och salladsbar) med just Sharon.

Eftermiddagen hade en möjlig pool dejt hos en av mammorna (från mammagruppen), men Adams eftermiddagslur krockade i tid så vi kom aldrig iväg. Istället gick vi ner till vår egen pool och höjdpunkten var definitivt då vi kokade kaffe:-)

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet! Det blir bara i 4 timmar mellan kl 10-14 och farmor Nana kommer och är barnvakt. Jag är inte helt exalterad över att jobba igen, men känner att jag får hoppa på tåget för en så flexibel deltidstjänst. Extra pengar är ju alltid välkommet, då det inte existerar någon föräldrapeng i detta kapitalistiska stora land.

God natt...

1 kommentar:

CarroBarro sa...

Men så söt!! :) Kram CarroBarro