onsdag 16 juli 2008

Bilder ur vardagen...

Här är ett litet kollage från Harriman Cir. Stranden är vid Alligator Point (där strandhuset är), kortet är taget från en tidigare resa. Har inte hunnit åka ner ännu...hoppas det blir till helgen:-) Huset är Sams föräldrars, sedan två kort på Sams pojkrum/vårt "hem" och vår egna toalett (badkar till vä om toan). Sist men inte minst lilla "B.B" 6 mån och "Charlie" 14 år, som inte ville vara med på bild (gjorde ett antal försök innan han pep iväg). Kom nu på att Katten Ally inte kom med...det får bli en annan gång.

Tyvärr verkar det som om jag får nöja mig med den lägre lönen... bättre än ingen alls. Vi får se om de privata läkarmottagningarna hör av sig. Näst på schemat idag blir lunch, har blivit lite hemmagjorda matigare smörgåsar de senaste dagarna. Middagarna brukar vara ordentligt lagade istället. Efter lunch kanske det blir att ligga i trädgården och få lite sol på den bleka huden eller en tupplur på soffan:-) Senare kanske jag orkar iväg och fortsätta jakten på luftiga sommarklänningar, inget napp igår...

Har bestämt mig för den nya Iphone! Nu väntar vi bara på att en ny leverans ska nå butiken. Hoppas kunna lära mig blogga ifrån den på resande fot!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: