torsdag 22 oktober 2009

Torsdagslunch vid datorn

Idag har vi varit ute på en förmiddagsjogg... det tar emot att hoppa i joggingskorna och det hela förhalas ett tag, men tillslut så vart det gjort:-) Efter en dusch, med Adam vid badkarskanten, åt vi frukt och sedan ut för att fortsätta presentletandet. Jag har kommit in i en period då jag har väldigt svårt att bestämma mig för saker och ting. Den veligaste på denna jord kan man förkorta det med. Det gäller allt mellan himmel och jord. Just nu handlar det mycket om inredning till vårt hem. Känner att om beslutprocessen kunde gå lite snabbare skulle sååå mycket mera bli gjort. Nåja, jag gjorde framsteg idag! Hittade en tavla, som jag verkligen föll för och köpte den bums! Det är en färgglad tavla med båtar som motiv. Den kommer att hängas upp i Adams rum. Nu gäller det bara att bestämma vilken vägg den ska hänga på:-)

Inga kommentarer: