söndag 10 januari 2010

9 dagar in på det nya decenniet....

Önskar er alla en god fortsättning! Det är svårt att få tid till att blogga i den utsträckning jag önskar. Lite bloggtorka har det nog varit trots allt och sedan kräver ju en Liten Herre allt mer aktivt min uppmärksamhet.

Julen var lugn och bjöd på julstämning i kvadrat. Nyår fortsatte med en lugn filmkväll (med vännen Jens i vårt sällskap) och året skålades in med bubbel och TV visade Nyår på Time Square i New York.

Året som vi just tog farväl av var omtummlande på många plan och jag ser fram emot ett nytt år! Detta året får gå i andan att ta vara på dagen och leva i nuet. Kan inte skriva det för många gånger!

Min julklapp från S var en miniweekend i Orlando med en övernattning på hotell och showen La Nouba av Cirque Du Soleil (se länken nedan). Första gången vi kommer vara ifrån lille A, trots det ser jag fram emot kvalitetstid med S!

http://www.cirquedusoleil.com/en/shows/lanouba/extras.aspx?splash=http://www.cirquedusoleil.com/en/shows/lanouba/resources/official-video.aspx

Inga kommentarer: