onsdag 11 mars 2009

Sista tackkorten har nog skrivits...

Huuja vilket projekt... är glad att vi inte har tackkortstradition hemma i Svea! Idag blev nog en hemma dag igen... så skönt. Gick ut för att kolla om posten kommit och möttes av en varm vind:-) Vill ut på en promenad när Adam vaknar från sin eftermiddagslur. Ville inte lägga honom i vagnen utan fortsätter med att träna "somna-i-sängen-på-egenhand". Kanske äntligen hinner fylla i Adams "Första Bok", en sådan där med färdig text och med platser för bilder. Hmmm... det var år sedan jag framkallade kort!

Imorgon har vi planer på att gå till mammagruppen och sedan till mitt jobb för att lämna tackkort och Babyshower present till en kollega. Ska även betala min och Adams hälso- och sjukvårdsförsäkring (dras annars från min lön) men nu måste jag in och skriva en check! Det ni:-) Modernt värre!

Inga kommentarer: