fredag 6 mars 2009

TGIF

Så skönt med fredag och hoppas på mys! Ikväll är vi bjudna till Stacies mamma där hon firar sin 30 årsdag. Imorgon kan det kanske bli en liten dagsutflykt till St George Island vid havet. Där hålls den årliga "Chili con carne-tävlingen". Sharon och Jens med vänner kommer att åka dit och jag hoppas på att vi kan hänga på! Det vore så kul att ta del av de lokala evenemangen. På söndag kommer nog pappa Sam jobba och vi vill även få till att se huset på Lothian Dr igen. Det kan bli läge för budgivning! Huset har varit på marknaden i snart ett år och de har nyligen gått ner i pris, så kanske inte allt för mycket marginal för att förhandla.... vi får se....fortsättning följer...

Sitter nu på soffan med Adam i bärsele på magen.... Idag måste vi ut i det fina vädret! Vi har haft det lite kyligare den senaste veckan och det verkar bli varmare nu till helgen med temperaturer runt 20-25 igen. Natten var ganska skaplig, men fick ta upp Adam 1 ggr/timme från ungefär 02. Antingen behövde han rapas/kräkas på nytt eller så var han knorrig i magen (grymtade och tog i... med nr två som resultat på morgonen... då blir mamma stolt:-) Jag sover nu i sängen i barnkammaren igen och det fungerar bättre tror jag, då jag är närmre Adam och kan plocka upp honom och trösta honom snabbare. Jag kan även komma till ro bättre och slumra till emellan varven:-)

Tänker på mina Pearl Ladies... önskar jag vore där i Forshaga med er!!!

Inga kommentarer: