fredag 28 augusti 2009

Fräcka Fredag

Som alltid så är fredagen lika välkommen! Det fortsätter att regna, så vi har fått stanna inomhus denna morgon. Verkar som om det börjar lätta redan, så jag är ombytt för en eventuell jogg när Adam vaknar från morgonluren.

Ikväll har vi bjudit hit nygifta Sharon och Jens på middag. Såg redan i onsdags underbara bröllopsfoton! De gifte sig i Täby kyrka och hade festen på Junibacken. Hurra, hurra för bröllop! Tänkte få till en middag med lax och mangosallad. Den är ju vår absoluta favorit, som många av er redan vet. Till efterrätt kanske en rabarberpaj eller Vali´s morotskaka.

En tur till storköpsmarknaden Costco får det lov att bli... blöjförrådet börjar sina och frukten behöver i vanlig ordning fyllas på. Imorgon förmiddag kommer mammorna från gruppen hit på poolparty, så lite planering inför den återstår. Ska göra mitt bästa att fånga alla mammor och bebbar på kort! Övriga helgen ligger ännu oplanerad, förutom en Webdate med min mormor och morfar på söndag.

Behöver någon slags struktur på mina veckor. Jag fungerar som bäst då! För mycket ledig tid och bara vara får mig att gå på lågvarv, lågenergi och bli låg i humöret. Att bara pyssla hemmavid med tvätt, städ, matlagning och handla mat fungerar inte längre. Jag trivs inte med att bara vara hemma! Får ta en riktig funderare över helgen och få till något bra.

Trevlig Helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önsker dere en kjempefin helg vennen :) Klem Klem til dere alle 3, Lena