söndag 9 augusti 2009

Projekt och rutin

Morgonjoggen är avklarad...skönt:-) Det blev en långsam, men längre rutt... 50 min! Vi planerar för att under veckorna jogga kortare sträckor och avklara en längre tillsammans på helgerna. Träning är ju så viktig och nu vill vi få till lite rutin på det hela:-) Adam sover bättre genom nätterna, så nu är det inte alltid en ursäkt för att inte hoppa i joggingskorna! Har fått mer inspiration av mamman Kelly, som hittat sin form efter graviditet och förlossning.

Jag har fortsatt att försöka lägga upp små videosnuttar, men har inte lyckats ännu... får nog snällt be käre Sam om hjälp:-)

Mitt nästa projekt (efter Sharons möhippa) kanske får bli att få till det där bröllopsalbumet... bara 2 år senare! Sedan har jag ju ett antal hundra foton sedan Adam kom att ta reda på, organisera och en del framkallningar jag vill göra. På sikt, men så snart som möjligt:-), vill jag få upp foton runt i lägenheten på alla er där hemma. Ska kika runt och se om jag har bra foton.... annars kanske jag får be om hjälp.

Inga kommentarer: