söndag 16 augusti 2009

Söndagskväll

Är nu riktigt trött... Har haft en lugn och skön söndag. Bara varit hemma och fixat. Frukost blev det svenska pannkakor!!! Minns knappt när jag åt det senast... måste iallafall vara mer än 1 år sedan! Himmelskt gott! Det vet Herr Westman vad jag pratar om;-) Middagen har vi precis ätit hemma hos svärpäronen. Sams mormor Nini var också där... vi är för dåliga på att ta vara på att umgås. Dagarna bara går så fort och det är så mycket man vill hinna och orka med!

Äntligen skrivit klart Månadsstatus - 6 månader. Så ni som är nyfikna kan gå tillbaka till 20 Juli och läsa och titta på foton. Har även börjat på status för 7 månader och se om jag kan lägga upp det i tid denna gången!

Lillprinsen sover sött sedan en halvtimme tillbaka...jag och maken ska sätta oss och kolla på en film "Nightmare before Christmas". Får se om jag orkar se hela...:-)

Inga kommentarer: