torsdag 24 september 2009

Ja, det är torsdag...

Skulle varje dag kunna skriva om lille prinsens sovrutiner, men det blir nog tradigt att läsa om i längden. Vi kom iväg på vår morgonjogg imorse... lite sent så A somnade tyvärr i vagnen och hade svårt att ta sin riktiga lur när vi kom hem igen. Ovan är foton från helgen, hmm... vill lära mig min fina kameras inställningar och kapacitet. Bättre foton kan det bli!

Ikväll ska jag, Adam och Genny möta kvinnan som öppnar det nya dagiset. Hon kommer även visa runt oss i byggnaden, som inte är klar ännu. De kommer ha öppet hus någon gång i december. Ska ta med mig kameran och se om jag kan dokumentera det hela.

Imorgon ska vi ut och äta middag med Stacie (kollega och vän på jobbet) & Brandon (har inte sett honom sedan i våras!) på en italiensk restaurang Bella Bella. Får se om vi kan få till barnvakt till A, annars får han hänga på han också!

Jag och A blev inbjudna till grannen mittemot, får se om vi kikar in lite senare i eftermiddag.

Inga kommentarer: