måndag 21 september 2009

Måndagskväll

Nu är det snart dags att sussa... Idag blev vi kvar hemma i stort sett hela dagen. Jag fixade med banken men ej med gymmet, så det får bli imorgon. Det blev en banan/äpple-kaka...mmm...otroligt god...hmm...snart uppäten också:-) Efter bakandet knackade jag och Adam på hos grannarna mittemot. Det är en familj med två barn på 2 år och 4 år där mamma också är hemma. Mamman Jen har sagt att det bara är att komma över när som helst. Så idag blev första gången. Vi planerade först för att gå ner till poolen, men barnen sov om varandra. Vi blev bara kvar i deras lgh och pratade ett tag. Tyvärr vill de flytta från Tally så fort som möjligt, så de är bara här tillfälligt pga jobb.

Imorgon är det tisdag och det är lika med jobb för min del, träffa farmor för Adam och Sam jobbar som vanligt.

Nu ska jag krypa upp intill min make i soffan innan John Blund....

Inga kommentarer: