lördag 26 september 2009

Vid datorn

Ligger i soffan med min Blackie/laptop i knäet och kikar nu på "Svenska Hollywoodfruar" på tv3.se. Läste på andra bloggar och aftonbladet om denna serie. Lite kul är den faktiskt och min favorit är helt klart Maria, så komisk! Tittar ni?

Tidigare idag, innan S åkte och jobbade, så fick jag en halvtimme i gymmet. Det var alldeles för varmt för en utomhusjogg, så det fick bli "StairMaster" och lite vikter. Sedan en skön dusch och lunch med Adam. Eftermiddagen innehöll ett samtal med Linda-min och därefter lämnade jag av Adam hos farmor Nana. Vad gör mamma Maria när hon får egentid... jo iväg till tvättomaten med badrumsmattor och Publix:-)

Snart ska vi hem till Deana och Justin för att kolla på Colleage Football. Farmor Nana kommer dit med Adam efter att han ätit sin middag.

Go´kväll!

Inga kommentarer: