fredag 18 september 2009

Njuter av fredag

Har haft en lugn fredagsförmiddag. Planerade för en joggrunda, men vi vaknade lite för sent och ville att Adam skulle få en ordentlig morgonlur idag. Om jag tar med honom i Babyjoggern tar han en powernap på 10-15 min och sedan somnar han inte om när vi kommer hem. Så det blev lite hemmapyssel, Pilates och en skön dusch när prinsen sov i 1 ½ timme. Sedan bar det iväg på en lunch date med mamma Christelle, men hennes dotter Cara var på inskolning på sitt dagis.

Vi lunchade nära favvobutiken Target och bilen styrde naturligtvis rakt in på dess parkering:-)Väl inne så gav sig inte någon shoppinginspiration tillkänna. Behöver verkligen några outfits till som passar min nya, dock tillfälliga, mammamodell. Skulle vilja ha en "personalshopper" med mig, som bara langar upp perfekta plagg efter plagg med läckra accessoarer!

Efter Target blev det en tur till Costco för att köpa storpack kycklingfileér och storpack tvättlappar till A. Hittade även storpack pinjenötter och ett par shorts till mig. Väl hemma igen lekte jag och Adam en stund och nu hoppas jag på att han kan ta en liten sen lur till. Får se vad kvällen har att bjuda på. Jag vet att det kommer bli kyckling faijtas till middag iallafall!

Trevlig Helg!

Inga kommentarer: