fredag 25 september 2009

Välkommen Fredag

Än sålänge bara ätit frukost och plockat upp i köket. Fick starta diskmaskinen, som annars kör när vi går och lägger oss... för den arbetar otroligt högljutt! Senaste rutinen på morgonen är att ha morgonTV på i bakgrunden. Så när jag sitter på dass hör jag... Stockholm, Sweden...bla..bla... helicopter... och det låter som en film. Helikopter-rånet. De är nog helnöjda när de blivit världskändisar.

Idag ska vi eventuellt träffa Christelle & Cara och ikväll ska vi ju ut på middag. Här hemma blir det nog lite städ och att ta reda på tvätten från igår.

Igår kan jag nog säga att Adam officiellt blev en riktig krypare. Började krypa tvärs igenom rummet och ner i hallen till sovrummet. Imorse kröp han från TVrummet till köket, där jag stod och diskade, för att med hjälp av mina ben ställa sig upp. Nu ljudar han glatt krypandes och gråter inte av frustration längre:-)

Trevlig fredagseftermiddag!

Inga kommentarer: