lördag 4 oktober 2008

11 korta...

Humör: Morgonglad:-) Har precis ätit en härlig frukost...bästa målet på hela dagen!
Gjort: Inte så mycket mer än att dragit på mig mysbyxor och en tröja. Pratat en stund med G om gårdagens middagsdejt med S o B (min arb.kompis och hennes man). Vi var på "Chez Pierre" en fransk restaurang med en stor veranda och en mysig trädgård. De hade ett Rythm ´n Blues band som spelade och stället var fullt av gäster i alla olika åldrar. Jag beställde en underbart god sallad med basilika vinegrette, blåbär, rökt gouda ost, valnötter och päron. S och de andra slog till med deras goda hamburgare.
Planer: Snart ska vi iväg och titta på ännu ett hus:-) Sedan har vi två till möjliga som vi måste ringa och boka in tid för. S är ledig idag och vi ska passa på att åka runt och hitta hus ("For Sale"-skyltar) som säljs direkt av ägaren.
Ser på: Min S som försöker fixa så att jag kan blogga ifrån min IPhone!
Lyssnar på: Frys- och kylskåpssurr
Läser: "Below the belly"
Dricker: Kaffe, halva decaf, halva vanligt med massa mjölk såklart!
Äter: Precis avslutat frukosten
Bästa: Att det är lördag och S är ledig!
Sämsta: Saknad av er där hemma!
Väder: Blå himmel och solsken. Klar luft och 17 C med betydligt lägre luftfuktighet. Framåt dagen stiger temperaturen upp mot 30 C igen.

Inga kommentarer: