söndag 12 oktober 2008

Belleau Wood i repris

Har precis kommit hem efter att ha varit och tittat på Huset (Belleau Wood) igen! Denna gången var S föräldrar, syster och "B.B" med. Mäklaren har en 10-dagarskampanj då de sänker priset med 10%. Men världsekonomin är skakig och vi blir osäkra på om det är rätt tid för att börja skuldsätta sig. Fortsättning följer...

Innan kvällen är slut så vill jag starta och gärna bli klar med önskelistan för babypresenter sk. "Baby Register". Affärerna kommer nog att bli "Target" och "Toys R Us". Det är G´s tennisvänninor igen (fixade min Bridalshower i höstast) som ordnar denna "Babyshower" och det kommer att bli den 1 nov hemma hos Birgitte (ursprungligen från Tyskland!).

Vi har även ett Coctail Party att vänta oss. Det är S´s mormor Nini och G som är värdinnor. "Välkomna till Tallahassee" festen går av stapeln den 26 Oktober:-)

Nu ska jag ut på webben och leta efter babyskydd, barnvagn och allt annat som kan tänkas behövas i början av nästa år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag hittat in! :) Jag ska sätta mig och läsa igenom gamla inlägg sen när jag är ledig (sitter på jobbet nu) :)
Hoppas att ni har det toppenbra där borta - roligt att få följa ditt liv här inne!
Stor kram från CarroBarro