torsdag 16 oktober 2008

Bilfärden hem från jobbet.

Mitt Floridianska körkort kom äntligen i brevlådan.... så nu kör jag omkring lagligt igen:-) Det syns kanske inte riktigt på bilden men i bakgrunden (bakom det lilla kortet på mig) så är det havsvågor och en palm (som är täckt av min vita censur). Högst upp till höger ser man staten Florida. Ganska grafiskt för att vara ett körkort. Varje stat har sin egna design! I nedre kanten (i mitten o lite till vänster) så har jag utmärkelsen "Safe Driver". Titeln kan ändras om man gjort något olagligt på vägarna.Försökte få med bilder på "The Canopy Roads", lite av Tallahassee's stolthet. Det är vägar som är omringade av stora gamla ekar och bildar likt en tunnel över vägen. Fick inte med de bästa partierna, men ni får en liten idé om hur det kan se ut. På väg hem från jobbet i bilen

Inga kommentarer: