fredag 24 oktober 2008

...LabCorp...

Nu är jag här på LabCorp (kom hit strax efter sex!) för mitt andra test för graviditetsdiabetes... snart varit här i en timme utav tre! Tog med mig kudde denna gången, men får ingen ro i kroppen. Känner mig lite lätt illmående och skakig... puuh.
Inget roligt test:-(

Igår efter jobbet åkte jag till kära "Target" för att köpa en Babyshower present till en kollega som väntar en liten tjej. Så i eftermiddag blir det min första amerikanska Babyshower. återkommer med en rapport om detaljer. Glömde tyvärr min kamera hemma, så jag får använda min IPhone istället för lite visuell dokumentation.

Igårkväll var vi bjudna till att möta upp svenske J och hans flickvän S på The Winery. Det blev en kortis, bara ett glas vin för min S och lite alkoholfri öl för mig. Är glad att vi kom ut, även
om jag är lite extra trött idag.

Imorgon har jag bokat pedikyr... Mmm längtar:-) Kanske ska ta en manikyr när jag ändå är där! Dags att skämma bort sig lite... börjar bli jobbigt att nå ner och känner mig allmänt klumpig. Fixa det som fixas kan:-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: