måndag 27 oktober 2008

Goda nyheter:-)

Har varit trött hela dagen.... mmm.. kanske för att det är måndag. Igårkväll var festen med stort F! Cocktail Party i "Oven Park" med ca 75 gäster (bilder kommer inom kort). Det blev en lyckad fest samtidigt väldigt intensiv.... kort beskrivet ett "mingel maraton". Det var trevligt att träffa alla vänner och släkt till familjen och även att ha våra nya vänner där. Alla gäster ville hälsa oss välkomna och de flesta hade sina egna små historier de ville dela med sig av. Jag och S hann knappt till mingelbufféen eller dessertbordet. Chokladmousse tårtan blev mer likt en brownie tårta men oj så god:-) Choklad i alla former går ju alltid hem hos Mrs R:-)

Ringde och fick reda på att mitt 3 timmars glukosintoleranstest kom tillbaka negativt! Puh... så nu kan jag sluta oroa mig och äta min chokladglass då och då:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad skönt att det var negativt! :) Hoppas att ni får en superhärlig Halloween-vecka, det är väl jättestort där borta va? Vill gärna se lite foton sen! :)
Kraaaaaam Carro